ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

"Είχαμε πολλές επιθετικές ενέργειες, αλλά..."

Ο Λασλο Μπόλονι δήλωσε περήφανος για τους παίκτες του ΠΑΟΚ όσον αφορά την εμφάνισή τους στο ματς με τον Αρη, ενώ ζήτησε περισσότερη τύχη για το παιχνίδι με την Ουντινέζε.Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του εμφανίστηκε ο Λάσλο Μπόλονι. "Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Σίγουρα δεν είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα, αλλά δεν είναι κακό αποτέλεσμα. Γι΄αυτό που μου έδειξαν οι παικτες είμαι πραγματικά περήφανος και τους δίνω συγχαρητήρια. Λέω αυτό γιατί υπήρχαν πολλές επιθετικές ενέργειες, κάτι που δεν είδαμε στην Ιταλία. Είδα που αλλάζαμε πλευρά στις επιθέσεις και αυτό επίσης ήταν καλό", δήλωσε ο Ρουμάνος.
"Η ένταση υπήρχε και παρ' όλο που δεν είχαμε κάποιο γκολ, πιστεύω πως υπήρχε θέμα. Στο τεχνικό κομμάτι ήμασταν καλύτεροι. Μόνο στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε τεχνικά λάθη στο κέντρο. Τα οποία λάθη θα πρέπει να τα προσέξουμε γιατί ο Αρης έκανε κάποιες επικίνδυνες φάσεις. Στην φυσική κατάσταση οι παίκτες μου ήταν παρόντες μετά το ταξίδι στην Κρήτη και στην Ιταλία και μετά από 2,5 μέρες ξεκούραση. Είμαι χαρούμενος γιατί μέσα σε 2-3 μέρες η αυτοσυγκέντρωση μας είναι σε Top επίπεδο και αυτό με έκανε χαρούμενο. Αυτά σχετικά με το παιχνίδι και θα ήθελα να ζητήσω από το κοινό μας να έρθει και να μας βοηθήσει και την Πέμπτη", πρόσθεσε ο ίδιος, ο οποίος μίλησε ακόμη:
Για την χρησιμοποίηση του Γιάννου πίσω από τον Αθανασιάδη: "Κάποια χαρακτητιστικά μπορούν να τον βοηθήσουν να παίξει σε Top επίπεδο. Ξέρω πως δεν είναι η θέση του, ότι καλύτερα παίζει στην πρώτη γραμμή, αλλά πίστευα πως μπορούσε να βοηθήσει και στην δεύτερη γραμμή. Δεν μπορώ να πω πως ήταν κακός, αλλά όχι ότι έδωσε και θετικές απαντήσεις".
Για το ότι αγωνίστηκαν οι Παπάζογλου και Νιμανί: "Και στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ευκαιρίες χωρίς αυτούς. Ο Νιμανί έχει απόσταση να διανύσει, ο Παπάζογλου ξέρουμε ποιος είναι, είχε τραυματισμούς και θα πρέπει να δουλέψει πολύ σκληρά".
Για το αν με αυτή την εμφάνιση ο ΠΑΟΚ θα προκριθεί εναντίον της Ουντινέζε: "Θα ήθελα να κρατήσουμε την σημερινή απόδοση και λίγο καλύτερη. Θα προσευχηθώ να έχουμε περισσότερο τύχη, γιατί το 0-0 δεν αρκεί σε κανέναν. Παιχνίδια σαν το σημερινό μπορείς να τα κερδίζεις με 6-1 ή και να τα χάνεις με 0-1. Και εμείς και αυτοί πρέπει να σκοράρουν την Πέμπτη".
Για το ότι σήμερα ο ίδιος είχε μεγαλύτερη ένταση στο παιχνίδι: "Δεν είχα σήμερα κάτι ιδιαίτερα παραπάνω".
Για το ματς με την Ουντινέζε: "Θα παίξουμε 11 εναντίον 11. Σας είχα πει παρακαλώ μην με ρωτήσετε που βρίσκεται το μυαλό μου και το πως θα παίξουμε την Πέμπτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου