ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Για πάντα στην Λίβερπουλ!

Ανανεώσε ο Στίβεν Τζέραρντ το συμβόλαιο του με την Λίβερπουλ για ακόμα δύο χρόνια και έτσι ο 33χρονος μέσος θα μείνει στους «κόκκινους» μέχρι το 2015 όταν και θα είναι 35 ετών.
«Όλοι ξέρουν τι σημαίνει αυτό για μένα. Είμαι εδώ τόσο καιρό, οπότε το να ανανεώσω είναι μια μεγάλη μέρα για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος εγώ και η οικογένεια μου. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα θεωρεί ότι αξίζω και με θέλει εδώ. Είμαι χαρούμενος που τελείωσαν όλα και την σωστή στιγμή πριν ξεκινήσει η σεζόν, οπότε μπορώ να επικεντρωθώ στο να παίξω όσο πιο καλά μπορώ», δήλωσε ο Τζέραρντ μετα την υπογραφή του νέου συμβολαίου του.
Η ανανέωση συμβολαίου του Τζέραρντ μάλιστα ήταν μια από τις προτεραιότητες του προπονητή της ομάδας, Μπρένταν Ρότζερς, ο οποίος ήθελε να διασφαλίσει ότι θα έχει τον έμπειρο παίκτη στην Λίβερπουλ.
Ο Τζέραρντ είναι στην πρώτη ομάδα από το 1997 και έκανε το επίσημο ντεμπούτο του σε ένα ματς με την Μπλάκμπερν το Νοέμβριο του 1998 ενώ έχει 159 γκολ σε 630 επίσημες εμφανίσεις με τους «κόκκινους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου