ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Γκουαρδιόλα: «Ξέρω ότι υπάρχει πίεση στη Μπάγερν»

«Βαυαρός» έγινε ο Πεπ Γκουαρδιόλα και ο Καταλανός τεχνικός παρουσιάστηκε σήμερα από την Μπάγερν. Για να ακούσουν τον Γκουαρδιόλα ήταν εκεί πάνω από 200 δημοσιογράφοι και ο Καταλανός όπως αναμενόταν μίλησε σχεδόν σε όλη την συνέντευξη στα γερμανικά. Μαζί με τον Γκουαρδιόλα εμφανίστηκαν ο Καρλ Χάινς Ρουμενίγκε, ο Ούλι Χένες και ο Ματίας Σάμερ.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε η προβολή ενός βίντεο από στιγμές του Γκουαρδιόλα στον πάγκο της Μπαρτσελόνα. Επίσης οι Βαυαροί έδειξαν και μια φωτογραφία του Καταλανού με τον Ματίας Σάμερ, από την εποχή που ήταν παίκτες σε κάποιο Mundial και ο Σάμερ δεν έχασε την ευκαιρία να πειράξει τον Γκουαρδιόλα λέγοντας ότι τα μαλλιά του έχουν αλλάξει πολύ από τότε.
Ο Γκουαρδιόλα δήλωσε ότι ξέρει την πίεση που υπάρχει στην Μπάγερν και είπε πως παρακολουθούσε από παιδί την γερμανική ομάδα. Ο Ρουμενίγκε από την πλευρά του ανέφερε ότι ο Καταλανός θα κάνει καλό συνολικά στο γερμανικό ποδόσφαιρο και όχι μόνο στη Μπάγερν.
Ο Γκουαρδιόλα δήλωσε:«Ελπίζω τους επόμενους μήνες να βελτιώσω τα γερμανικά μου. Το εκτιμώ ότι η Μπάγερν με σκέφτηκε. Για μένα είναι ένα δώρο να είμαι εδώ. Η Μπάγερν είναι ένας σπουδαίος σύλλογος εξαιτίας του κόσμου της. Έχει ηγέτες που είναι άνθρωποι του ποδοσφαίρου και πάντα σκέφτονται με γνώμονα αυτό και έτσι δέχτηκα την πρόταση τους,
«Είμαι έτοιμος, είναι μια νέα πρόκληση αυτή για μένα. Ο χρόνος που πέρασε είναι φανταστικός στην Μπαρτσελόνα αλλά χρειαζόμουν μια νέα πρόκληση και αυτή την ευκαιρία μου την έδωσε η Μπάγερν. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Μου αρέσει ο τρόπος που παίζουν. Έβλεπα την Μπάγερν από όταν ήμουν παιδί, που άρεσε και σαν παίκτης και σαν προπονητής. Έχω δει πολλά παιχνίδια της Μπάγερν στην τηλεόραση
«Ζω με το γεγονός ότι πέρσι η Μπάγερν κατέκτησε το τρεμπλ. Έχω πίεση εδώ και το ξέρω. Είμαι ενήμερος για αυτό και για μένα είναι μια μεγάλη πρόκληση. Για αυτό είναι προπονητής. Πέρσι η Μπάγερν πέτυχε απίστευτα πράγματα, όχι επειδή κέρδισε το τρεμπλ αλλά και το Super Cup από την Ντόρτμουντ. Όταν κάθεται στον πάγκο της Μπάγερν ξέρεις ότι πρέπει να βγει έξω και να νικήσεις»
«Στην Νέα Υόρκη έβλεπα την Μπουντσελίγκα και είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Θα συνηθίσω την πραγματικότητα το πρωταθλήματος όσο πιο σύντομα γίνεται»
Για το φιλικό με την Μπαρτσελόνα στις 24 Ιουλίου ανέφερε: «Δεν ξέρω πως θα νιώθω εκείνη την μέρα αλλά θα είναι ένας πολύ ειδικός αγώνας για μένα. Ότι έκανε εγώ στην Μπαρτσελόνα είναι το παρελθόν αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ένα πολύ καλό ματς .
Ο Ρουμενίγκε είπε : «Πριν δυο σεζόν όταν η ομάδα συμμετείχε στο τουρνουά της Audi ήπια ένα καφέ με τον Πεπ και μου έδωσε την εντύπωση πως του άρεσε η φιλοσοφία μας. Αυτή η επαφή έγινε πιο έντονη πέρσι όταν σκεφτόμασταν ποιος θα αντικαταστήσει τον Χάινκες. Ήταν μια τρομερή πρόκληση ότι ο Γκουαρδιόλα ήθελε να έρθει στη Μπάγερν, και από την πρώτη στιγμή συμφωνήσαμε. Ο ρυθμός που είχαμε στο παρελθόν μας βοήθησε να έρθουμε σε μια συμφωνία. Τώρα ο Γκουαρδιόλα θα βοηθήσει την ανάπτυξη του γερμανικού ποδοσφαίρου. Η διαμονή του Πεπ εδώ θα είναι ωφέλιμη όχι μόνο για την Μπάγερν αλλά και για όλο το γερμανικό ποδόσφαιρο»
«Είχαμε μια φανταστική σεζόν πέρσι και μου αρέσει που εδώ υπάρχει πάντα πίεση. Είμαι ευτυχισμένος που υπέγραψα με τον Γκουαρδιόλα. Έχω το προαίσθημα ότι θα ζήσουμε μια πολύ επιτυχημένη εποχή. Έχω περιέργεια πως θα τα καταφέρει μέρα με τη ημέρα»
Ο Ούλι Χένες δήλωσε : «Πέντε λεπτά πριν συναντηθούμε στο Central Park, είχε το συναίσθημα ότι θα κλείναμε. Διαπραγματευόμασταν πολύ καιρό για να έρθει ο Πεπ δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι ο Πεπ κάποτε είπε ότι φανταζόταν να δουλεύει στην Μπάγερν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου