ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

«Ο Ολυμπιακός είναι πλήρης!»


Ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και... τυπικά είναι ο Πάμπλο Ορμπάιθ και ο Τζαμέλ Αμπντούν, οι οποίοι παρουσιάστηκαν από τους Πειραιώτες. «Είμαστε πλήρεις», ήταν η ατάκα του Γιάννη Μώραλη. Ευτυχισμένα δήλωσαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα των «ερυθρόλευκων».Παίκτες του Ολυμπιακού είναι πλέον οι Πάμπλο Ορμπάιθ και Τζαμέλ Αμπντούν, οι οποίοι παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους του Τύπου από τον Δ' Αντιπρόεδρο του συλλόγου, Γιάννη Μώραλη και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ, Γιάννη Βρέντζο.

«Είμαστε πλήρεις!»
Αρχικά τον λόγο πήρε ο Γιάννης Μώραλης, ο οποίος τόνισε πως οι Πειραιώτες ολοκλήρωσαν τις φετινές τους κινήσεις με το ρόστερ να θεωρείται πλήρες: «Να σας ξαναευχαριστήσουμε στη σημερινή και τελευταία παρουσίαση ποδοσφαιριστών. Θα ήθελα να πω ότι κλείνει η μεταγραφική περίοδος ευχάριστα με δύο σημαντικές προσθήκες. Νομίζουμε πως το ρόστερ μας είναι πλήρες. Από την πλευρά μου αυτό που θέλω να τονίσω είναι σημαντικό για την ομάδα μας να συνεχιστεί το πρωτάθλημα ομαλά, γιατι είναι πρωτόγνωρο να δίνει η ομάδα τον πρώτο επίσημο αγώνα στο Champions League. Στις δύο πρώτες αγωνιστικές δεν μπορούμε να δώσουμε κανένα επίσημο παιχνίδι. Άρα η επιθυμία μας να ξεκινήσει δεν αφορούσε αγωνιστικά τον Ολυμπιακό. Πιστεύουμε ότι θα λυθούν σίγουρα τα προβλήματα. Πιστεύουμε ότι η ομάδα μας θα κάνει τη διαφορά».
Για τους δύο νεοαποκτηθέντες ανέφερε: «Πρόκειται για δύο πολύ σημαντικούς παίκτες. Τον Τζαμέλ Αμπντούν είχαμε την ευκαιρια να τον θαυμάσουμε από την Καβάλα, ενώ ο Πάμπλο Ορμπάιθ είναι ένας πολύτιμος και έμπειρος ποδοσφαιριστής. Και οι δύο θα βοηθήσουν στην πορεία της ομάδας.
«Είμαστε χαρούμενοι για τις μεταγραφές...»
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος, τόνισε: «Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω. Έχουμε δύο διεθνείς ποδοσφαριστές. Τον Τζαμέλ τον θαυμάσαμε πέρυσι στην Καβάλα και ο Πάμπλο έχει μεγάλη εμπειρία. Για τον μεταγραφικό σχεδιασμό θέλω να πω πως είμαστε χαρούμενοι με αυτά που έχουν ολοκληρωθεί λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο, που δεν βοηθάει τον Ολυμπιακό να κάνει τις προσθήκες που θέλει. Για αυτά που είχαμε πει, πέρα από το γεγονός ότι όλοι είμαστε ικανοποιημένοι και ο πρόεδρος την υπόσχεσή του. Παράλληλα, θέλαμε και απόκτηση νεαρών ποδοσφαιριστών για να μπορέσει και στα υπόλοιπα χρόνια. Επισήμως σήμερα, τα φώτα θα πέσουν στους ποδοσφαιριστές. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο, που παρά τις δύσκολες συνθήκες έχει ανταποκριθεί».
Σαν Ολυμπιακός, θέλουμε να λυθούν σύντομα τα προβλήματα, να ολοκληρωθεί ο πίνακας και να γίνει ένα σωστό και ποιοτικό πρωτάθλημα».
Αμπντούν: «Είμαι περήφανος!»
Πρώτος μίλησε ο Αλγερινός Τζαμέλ Αμπντούν, ο οποίος επισήμανε αρχικά: «Είμαι πολύ περήφανος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό. Είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος στην Ευρώπη και θα δουλέψω πολύ σκληρά για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έχουν δείξει. Δεν είμαι 100% έτοιμος αυτή τη στιγμή, αλλά πηγαίνω καλά στις προπονήσεις και θα είμαι έτοιμος σύντομα».
Για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται, ο Αλγερινός τόνισε: «Το πιο σημαντικό είναι να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου και να κερδίζει η ομάδα. Ο ρόλος μου είναι να συνεργαστώ με τους επιθετικούς. Θα κάνω τα πάντα για να μπορέσω να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν».
Για τη γνωριμία του με τον Μιραλάς: «Παίζω και αριστερά και δεξιά, δεν έχω προτίμηση. Τον Μιραλάς τον γνωρίζω πολλά χρόνια και είναι πιο εύκολο να προσαρμοστείς όταν γνωρίζεις κάποιους ανθρώπους στο σύλλογο. Όταν φοράμε την ίδια φανέλα είμαστε όλοι φίλοι».
Ορμπάιθ: «Είμαι στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας!»
Από την πλευρά του ο Πάμπλο Ορμπάιθ δήλωσε χαρούμενος που ανήκει στο ρόστερ των πρωταθλητών Ελλάδας, αναφέροντας: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι τιμή για μένα να παίζω στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και θα κάνω ό,τι μπορώ. Είναι απίστευτη τιμή που παίζω σε έναν τόσο ιστορικό σύλλογο. Είναι μεγάλη αλλαγή για μένα και μεγάλη πρόκληση. Έχω κίνητρο να δώσω τα καλύτερα και είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα».
Για τον ανταγωνισμό στη μεσαία γραμμή: «Είναι καλό για την ομάδα ο ανταγωνισμός. Φέτος υπάρχουν πολλά παιχνίδια και πιστεύω ότι όλοι θα έχουν ευκαιρίες και χρόνο συμμετοχές. Ήρθα για να δουλέψω, να κάνω ό,τι καλύτερο για να βοηθήσω. Να δείξω στον πρόεδρο και στον κόσμο ότι είμαι παίκτης που μπορεί να βασίζονται πάνω μου».
* Οι δύο παίκτες επέλεξαν και τα νούμερά τους, με τον Αμπντούν να διαλέγει το «93» και τον Ορμπάιθ να φοράει το «31».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου