ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Τέλος από την εθνική Αγγλίας ο Τζέραρντ

Την απόφαση να αποσυρθεί από την εθνική Αγγλίας πήρε ο Στίβεν Τζέραρντ. «Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της καριέρας μου», είπε ο εμβληματικός μέσος των «τριών λιονταριών» και της Λίβερπουλ.
Την απόσυρσή του από την εθνική Αγγλίας ανακοίνωσε ο Στίβεν Τζέραρντ. Κάτι που όπως παραδέχθηκε κι ο ίδιος στριφογύριζε στο μυαλό του από τη στιγμή που τα «τρία λιοντάρια» αποκλείστηκαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας.
Το "αντίο" του Άγγλου μέσου:
«Έχω απολαύσει κάθε λεπτό εκπροσωπώντας τη χώρα μου και είναι μια θλιβερή μέρα γνωρίζοντας ότι δεν θα φορέσω και πάλι την φανέλα της εθνικής Αγγλίας. Ωστόσο στοχεύω να διατηρήσω τη δυνατή σχέση μου με την αγγλική ομοσπονδία, αλλά και να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ για να πάμε μπροστά.Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους φίλους μου για την υποστήριξή τους σε όλο αυτό το ταξίδι. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους όσους ήταν μέρος της διεθνούς μου καριέρας, από τους τεχνικούς που βρέθηκαν στην εθνική Αγγλίας, το προσωπικό της ομοσπονδίας και όσους παίκτες είχα την τύχη ν’ αγωνιστούμε μαζί.Ξεχωριστά τους οπαδούς μας, που υποστήριξαν την ομάδα στη Βραζιλία, παρά τα απογοητευτικά αποτελέσματα. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ξεχωριστά τον Ρόι Χότζον αφού με ανέδειξε στον μόνιμο αρχηγό της ομάδας όταν ανέλαβε, κάτι που με έκανε τον πιο περήφανο άνθρωπο στη χώρα και εκπλήρωσε ένα παιδικό μου όνειρο!Αυτή ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ίσως η δυσκολότερη απόφαση της καριέρας μου. Ήταν κάτι που σκεφτόμουν συνεχώς από τη στιγμή που επιστρέψαμε από τη Βραζιλία. Μίλησα με την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους κοντινούς μου ανθρώπους πριν καταλήξω σε αυτή την απόφαση.Για να διασφαλίσω ότι θα μπορώ να αγωνίζομαι ακόμα σε υψηλό επίπεδο και να δίνω τα πάντα στη Λίβερπουλ, πιστεύω ότι αυτή ήταν η σωστή απόφαση».
Από την μεριά του, ο ομοσπονδιακός τεχνικός Ρόι Χότζον, είπε: «Αν και είμαι απογοητευμένος με την απόφαση, μπορώ να καταλάβω απόλυτα την κατάσταση του Στίβεν (Τζέραρντ) και δεν μπορώ να έχω κανένα παράπονο με τις υπηρεσίες που έχει προσφέρει στη χώρα του. Πρέπει να σεβαστούμε τις επιθυμίες του. Είναι ένα απίστευτος άνδρας και ένας φανταστικός ποδοσφαιριστής. Είχαμε την ευλογία να τον δούμε για τόσο μεγάλο διάστημα με την εθνική Αγγλίας».
Ο 34χρονος Στίβεν Τζέραρντ έκανε το ντεμπούτο του με την φανέλα των «τριών λιονταριών» το 2000 και κλείνει τον κύκλο του στην εθνική ομάδα με 114 συμμετοχές και 21 γκολ, χωρίς δυστυχώς να καταφέρει να γευτεί κάποια μεγάλη επιτυχία με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου