ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Πρεμιέρα Λίβερπουλ στη μεγάλη οθόνη


Ένα 11χρονο αγόρι «χάνει» τον πατέρα του και δραπετεύει για την Κωνσταντινούπολη για να δει τον τελικό του Champions League.
Και κάπου εκεί στη μεγάλη οθόνη εμφανίζονται οι Κένι Νταλγκλίς, Στίβεν Τζέραρντ, Τζέιμι Κάραχερ.Το σενάριο της ταινίας «Will» (σ.σ. «Θέληση») πήρε κόκκινη χροιά, όταν οι δημιουργοί της αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τον τελικό του 2005, όπου η Λίβερπουλ κατέκτησε το πέμπτο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της ιστορίας της απέναντι στη Μίλαν.

Η ταινία, με πρωταγωνιστές τους Βρετανούς ηθοποιούς Ντέιμιαν Λιούις και Μπομπ Χόσκινς, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στους βρετανικούς κινηματογράφους στις 21 Οκτωβρίου. Αν θα φτάσει ως την Ελλάδα παραμένει ακόμη άγνωστο.
Οσο για τον Νταλγκλίς και τους παίκτες του, η έβδομη τέχνη μάλλον δεν τους κέρδισε...
«Μου τηλεφώνησε ο παραγωγός. Μου είπε ότι ο Στίβεν και ο Τζέιμι θα έπαιζαν για λίγο και αν ήθελα κι εγώ. Δε νομίζω όμως ότι πήγα διαβασμένος. Δεν είχα μάλλον καταλάβει σε τι συμφωνούσα. Μου έστειλαν και το σενάριο, αλλά δεν το διάβασα ποτέ. Και πήρα ένα email που δεν διάβασα ποτέ. Οπότε μάλλον ήταν όλο δικό μου λάθος», παραδέχτηκε ο προπονητής της Λίβερπουλ.
«Δεν είχα ιδέα ότι έπρεπε να βγουν τόσα λόγια από το στόμα μου γι' αυτή την ταινία», πρόσθεσε, αλλά δεν ήταν ο μόνος που δυσκολεύτηκε...
Η Αμερικανή σκηνοθέτιδα Ελεν Πέρι άλλαξε το σενάριο για να βοηθήσει τον «ντροπαλό» Τζέραρντ, ο οποίος παραδέχτηκε ότι χρειάστηκε «τραγικά πολλά μαθήματα για να μπορώ να παίξω ικανοποιητικά... Ηταν πολύ δύσκολο. Είμαστε άνετοι μόνο με μια μπάλα και παίζοντας ποδόσφαιρο».
Για τον εκ των πρωταγωνιστών Ντέιμιαν Λιούις, που θα υποδυθεί τον πατέρα του 11χρονου αγοριού η ταινία ήταν ευκαιρία να συναντηθεί με κάποια από τα μεγάλα ονόματα της ομάδας του. Αν και Λονδρέζος, ο Λιούις δηλώνει οπαδός της Λίβερπουλ.
Οσο για τον Χόσκινς; Παραδέχτηκε πως το ποδόσφαιρο δεν τον συναρπάζει: «Όταν ήμουν παιδί ο θείος μου, οπαδός της Αρσεναλ, είχε δυο κόρες και έτσι έσερνε εμένα κάθε Σάββατο πρωί στα παιχνίδια της. Το μόνο που κατάφερα να βλέπω ήταν τα γόνατα των οπαδών επειδή όλοι ήταν όρθιοι. Δεν είδα ποτέ τελικά ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου