ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Πίρλο: «Στην κορυφή του κόσμου»!

Πέρασε ιατρικές εξετάσεις, υπέγραψε το συμβόλαιο του και στη συνέχεια αποθέωσε τη Γιουβέντους! Ο λόγος για τον Αντρέα Πίρλο!
Ο 32χρονος Ιταλός μέσος, που έκλεισε ένα κεφάλαιο 10 ετών στη Μίλαν κι αφού είχε προηγηθεί ένα σύντομο πέρασμα από την Ιντερ, παρουσιάστηκε επισήμως από τη διοίκηση της Μεγάλης Κυρίας και δήλωσε αποφασισμένος να επαναφέρει τους Μπιανκονέρι στην κορυφή.
«Διάλεξα τη Γιουβέντους γιατί είναι, μαζί με την Ιντερ και τη Μίλαν, η πιο σημαντική ομάδα στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη και στον κόσμο! Θέλει να επιστρεψει στις νίκες και το ίδιο θέλω και εγώ. Είναι μια γοητευτική πρόκληση και είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Είμαι λίγο συγκινημένος γιατί το να φτάνεις στη Γιουβέντους δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα. Η Γιούβε έχει πολύ μεγάλο κίνητρο μετά από όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια, το ίδιο κίνητρο έχω κι εγώ και γι' αυτό είμαι εδώ», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πίρλο.
Συνεχίζοντας, μάλιστα, προϊδέασε τους τιφόζι των Τορινέζων για μεγάλες μεταγραφές: «Η ομάδα δε χρειάζεται μόνο ταλέντο αλλά και προσωπικότητα. Υπάρχουν παίκτες που δεν έχουν δείξει τον πραγματικό τους εαυτό και αυτό θα το κάνουν τη νέα σεζόν με τη βοήθεια όλων μας. Είναι δεδομένο ότι χρειάζονται μεταγραφές μεγάλων παικτών, πρωταθλητών και ξέρω ότι η διοίκηση θα αποκτήσει τέτοιους παίκτες το καλοκαίρι»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου