ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Χιμένεθ: "Θέλουμε τον τίτλο". Δώνης: "Δεν είμαι κομπλεξικός"

Την επιθυμία να πανηγυρίσει η ΑΕΚ την κατάκτηση ενός τίτλου έπειτα από πολλά χρόνια, ανεξάρτητα με ποιον τρόπο θα γίνει αυτό, εξέφρασε ο τεχνικός της, Μανόλο Χιμένεθ ενόψει του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον Ατρόμητο (30/04, 20:30). Από την πλευρά του ο Γιώργος Δώνης ζήτησε από τους παίκτες του να ξεπεράσουν τα όριά τους και να αγωνιστούν "σαν να έχει ο Ατρόμητος 15 Κύπελλα στην τροπαιοθήκη του

Οι δηλώσεις του Γιώργου Δώνη:
"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε στον τελικό, είναι ιστορική στιγμή για τον Ατρόμητο, για πρώτη φορά στην ιστορία του βρίσκεται σε τελικό και θέλουμε να διεκδικήσουμε τις πιθανότητες που μας αναλογούν. Ο αντίπαλος είναι μία μεγάλη και ιστορική ομάδα, είμαστε αουτσάιντερ, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι ποδοσφαιριστές μου θα κάνουν αυτό που μπορούν και θα διεκδικήσουμε το 100%. Θα ξεπεράσουμε τα όριά μας. Υπάρχουν στιγμές που δεν κερδίζει ο καλύτερος. Πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένο να μπορέσουμε να δείξουμε τη φιλοσοφία παιχνιδιού που έχουμε, να είμαστε οι καλύτεροι στις λεπτομέρειες και να γείρουμε την πλάστιγγα υπέρ μας.
Για τις δηλώσεις Καμαρά που χρησιμοποίησε ο Χιμένεθ: "Αυτά είναι τρικ που κάνουμε οι προπονητές. Και παίκτες της ΑΕΚ είπαν ότι θα πάρουν το Κύπελλο. Εμείς, δε βάλαμε σε κανέναν τοίχο τις δηλώσεις των παικτών της ΑΕΚ. Όπως έχουν δικαίωμα αυτοί να πιστεύουν ότι μπορούν να το πάρουν, έτσι δε μπορεί να το απαγορεύσει κανείς στους παίκτες του Ατρόμητου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, να εμφανιστεί ο Ατρόμητος σαν μεγάλη ομάδα και να πιστέψουμε ότι πρέπει να κατακτήσουμε αυτό τον τίτλο".
Για το αν ο Ατρόμητος θα προσπαθήσει να «κλέψει» το παιχνίδι σχολίασε: "Δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό και να θέλαμε. Χτίσαμε μια ομάδα με μια συγκεκριμένη φιλοσοφία εδώ και δύο χρόνια και δεν αλλάζει έτσι εύκολα αυτό. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα αλλαγής τακτικής. Αυτό έγινε με τον Ολυμπιακό Βόλου, που παίξαμε καθαρά για το αποτέλεσμα στο δεύτερο παιχνίδι. Αυτό δε σημαίνει ότι όταν θα έχουμε την μπάλα στα πόδια μας, δε θα παίξουμε κι όλας. Θα παίξουμε ποδόσφαιρο και θα "χτυπήσουμε" κανονικά το παιχνίδι".  το ψυχολογικό κομμάτι του τελικού: "Η ομάδα μου έχει δείξει ότι σε συνθήκες πίεσης, σε ότι αφορά αποτέλεσμα και έδρες, τα έχει καταφέρει περίφημα. Μπορώ να θυμηθώ το παιχνίδι της Τούμπας που ήμασταν στις θέσεις του υποβιβασμού και πήραμε τη νίκη με καλή εμφάνιση και μας χειροκρότησαν. Για όλους μας, είναι απόλαυση το γεμάτο γήπεδο. Είναι το μοναδικό κομμάτι που δε φοβάμαι. Αυτό θα κάνει καλό στους παίκτες μου. Πολλοί παρουσιάζουν τον Ατρόμητο σαν ομάδα που δεν έχει κατακτήσει τίτλους και δεν έχει εμπειρία. Ατομικά όμως έχουμε πολλή εμπειρία. Ο Σαγκανόφσκι, ο Μπαζίνσκι, ο Καμαρά, ο Σφακιανάκης, ο Νεμπεγλέρας, έχουν μεγάλη εμπειρία και βοηθούν και τους νεαρούς μαζί με εμένα. Στους νεαρούς έχουμε πει να καταλάβουν τι θα σημαίνει για την καριέρα τους ένας τίτλος".
Για τη θητεία του στον πάγκο της ΑΕΚ: "Στην ΑΕΚ τα πράγματα τα φανταζόμουν διαφορετικά, γιατί είμαι και από τη φύση μου αισιόδοξος, όχι απλά για ένα κύπελλο που για αυτές τις ομάδες το θεωρώ κερασάκι στην τούρτα. Πίστευα ότι θα αφήσω μια ομάδα που θα κατακτά πρωταθλήματα, όμως το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο και μπορεί να σε οδηγήσει στην αποτυχία. Εγώ την αποτυχία μου όμως στην ΑΕΚ την έχω αξιολογήσει πολύ καλά και μου έκανε πολύ καλό στην καριέρα μου και κατάφερα να δω και τα δικά μου λάθη και να μάθω στην πίεση της μεγάλης ομάδας. Κομπλεξικός δεν είμαι. Σέβομαι την ομάδα που μου έδωσε δουλειά και χρήματα, δεν είμαι εκδικητικός και ξαναλέω ότι το κίνητρό μου για αύριο είναι οι φιλοδοξίες μου και όχι ο αντίπαλος. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θέλει υγιή την ΑΕΚ να μπορεί να μας εκπροσωπεί επάξια και στην Ευρώπη".
Για το Κύπελλο που είχε κατακτήσει με τη Λάρισα και για το ότι αντιμετωπίζει την ΑΕΚ: "Είναι από τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας μου, όπως και η συμμετοχή στην Ευρώπη. Περίμενα την κλήρωση και άκουσα την Μπλάκμπερν στην οποία ήμουν παίκτης, φαντάζεστε τα συναισθήματα. Έχω αυτή την εμπειρία, μου έχει τύχει με πολλές ομάδες μου και είναι η χαρά που σου δίνει το ποδόσφαιρο όταν δεν κρατάς κακίες".
Για την ευρωπαϊκή προοπτική του Ατρομήτου: "Δε θα έλεγα ότι σκεφτόμαστε μόνο αυτό. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας μας, πάντα φροντίζει να κάνει προγραμματισμό τέτοιο που να μη μας δημιουργεί άλλα προβλήματα στην πορεία. Είναι διαφορετικός ο προγραμματισμός που κάνεις με συμμετοχή στην Ευρώπη. Εγώ αν δε συνεχίσω στον Ατρόμητο, αυτό που θα ήθελα είναι να υπάρχουν πέντε νέοι ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου στην ενδεκάδα τη νέα χρονιά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι ο Ατρόμητος θα προσπαθήσει να φανεί αντάξιος αυτού του τελικού και να δώσει χαρά στον κόσμο. Για αυτό που είμαι χαρούμενος είναι ότι καταφέραμε να βγάλουμε τον κόσμο στα διόδια μετά τον ημιτελικό και να εξαντληθούν όλα τα εισιτήρια που είχαμε στη διάθεσή μας. Για την ΑΕΚ δεν είναι τόσο φοβερό να μαζέψει αυτό τον αριθμό φιλάθλων. Για εμάς είναι κάτι μεγάλο και θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο".
Για την 11άδα που θα παρατάξει και πού θα κριθεί ο τελικός: "Την 11άδα την έχω αποφασίσει μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου. Σίγουρα η ΑΕΚ έχει κάποιους ποιοτικούς παίκτες. Εμείς έχουμε τη δική μας φιλοσοφία που την εφαρμόζουμε άψογα. Επειδή οι δύο ομάδες γνωρίζονται καλά, θα παίξει ρόλο ποιος θα περιορίσει περισσότερο τον άλλον. Αυτά τα ματς ωστόσο κρίνονται στις λεπτομέρειες και μπορούν να καθοριστούν από μια φάση. Αν ήξερα το κλειδί του τελικού 100%, θα το είχα κλειδώσει από πριν! Ξέρουμε καλά τον αντίπαλό μας, έχουμε δουλέψει πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα. Καλύτερη προετοιμασία σε όλες τις παραμέτρους, δε μπορούσε να γίνει. Πιστεύω ότι αυτό που θα μετρήσει περισσότερο, είναι αυτός που θα το θέλει περισσότερο. Το κλειδί για εμάς είναι να μπούμε σαν μεγάλη ομάδα. Σαν να έχουμε 15 τίτλους ήδη στην τροπαιοθήκη μας. Αυτό είναι το μυστικό, να μην έχουμε κανένα κόμπλεξ».
Για λογαριασμό των παικτών μίλησε ο αρχηγός, Κώστας Νεμπεγλέρας:
"Η αυριανή μέρα είναι η σημαντικότερη στα 88 χρόνια αυτής της ομάδας. Να φανούμε αντάξιοι του παιχνιδιού, των φιλάθλων μας και θέλουμε αυτό το Κύπελλο παρά πολύ για να το πάμε μετά το τέλος στο Περιστέρι. Δουλέψαμε πολύ καλά ώστε να είμαστε έτοιμοι για τις συνθήκες του παιχνιδιού. Είναι ένα παιχνίδι που όλοι ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε τι πρέπει να αποφύγουμε και νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε. Σίγουρα υπάρχει άγχος, αρκεί αυτό να είναι δημιουργικό και να μας φύγει την ώρα που θα αρχίσει ο τελικός. Μας κόστισε και στο πρωτάθλημα αυτό, γιατί είχαμε το μυαλό στον τελικό και δεν πήραμε αποτελέσματα. Ήρθε η ώρα να το καταφέρουμε με τον καλύτερο τρόπο στο Κύπελλο και να τελειώσουμε καλά τη χρονιά".
Πριν από τον προπονητή του Ατρομήτου είχε μιλήσει ο τεχνικός της ΑΕΚ, Μανόλο Χιμένεθ:
"Είμαι πολύ περήφανος που μπορώ να διεκδικήσω το Κύπελλο Ελλάδας. Για άλλη μια φορά θέλω να πω συγχαρητήρια στο ρόστερ της ομάδας, ακόμα και τους παίκτες που δεν είναι τώρα στην ΑΕΚ αλλά πήραν μέρος στα πρώτα παιχνίδια της διοργάνωσης. Είμαι ικανοποιημένος και περήφανος γιατί ο δρόμος ήταν πολύ δύσκολος.
Στα προημιτελικά ήταν δύσκολη η κλήρωση γιατί παίξαμε με πολύ δυνατές ομάδες. Θα ήθελα επίσης να πω ότι αν κατακτήσουμε το Κύπελλο θα πρέπει να πούμε συγχαρητήρια και στους αντιπάλους που βρήκαμε στο δρόμο μας. Τον Πανθρακικό, τη Λάρισα, τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Συγχαρητήρια και στον Ατρόμητο που έφτασε στον τελικό και εύχομαι να παρουσιάσουμε ένα καλό θέαμα αύριο".
Στην ερώτηση αν θεωρεί ότι ο τίτλος του φαβορί αγχώνει την ΑΕΚ, απάντησε: "Το αν είναι φαβορί μια ομάδα, πάντα το λένε όσι βρίσκονται εκτός γηπέδου. Εμείς είμαστε περήφανοι που είμαστε στον τελικό και για την προσπάθεια που κάναμε ως εδώ που φτάσαμε. Έχοντας αποκλείσει δύο από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος. Το φαβορί είναι για σας, για τον κόσμο και τους φιλάθλους. Είναι αλήθεια ότι και η βαθμολογία και η ιστορία της ΑΕΚ μας δίνουν αυτό τον τίτλο. Όμως δεν μας δίνει και κανένα πλεονέκτημα. Αυτό αποδεικνύεται στον αγωνιστικό χώρο. Όπως όλοι ξέρουμε είναι μόνο ένα παιχνίδι, ή το παίρνεις ή το χάνεις".
Για το εάν θα παίξει με ρόμβο και 10άρι ή τον Γκερέιρο ή τον Λυμπερόπουλο: "Θα παίξουμε με όλες τις ικανότητες, τον ενθουσιασμό, την όρεξη τη διάθεση και φυσικά με την καρδιά και τη δύναμη του κόσμου που θα έχουμε στο πλευρό μας. Ο,τι δουλειά είχαμε να κάνουμε σε θέματα τακτικής και φυσικής κατάστασης την έχουμε κάνει στη διάρκεια της σεζόν και το μόνο που μένει είναι η νίκη στον τελικό. Δεν μας ενδιαφέρει ο τρόπος. Θέλουμε να δώσουμε μία μεγάλη ικανοποίηση έπειτα από πολλά χρόνια στον κόσμο που θα βρίσκεται στο γήπεδο για να πανηγυρίσει έναν τίτλο. Ηταν μία σεζόν που θέλαμε να αλλάξουμε κάποια πράγματα, ήταν πολύ δύσκολη, υποφέραμε πολλές φορές, έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά και το μόνο που δεν μας απασχολεί είναι αν θα παίξουμε με ρόμβο. Θέλουμε να το αφιερώσουμε στον κόσμο της ΑΕΚ το Κύπελλο. Είναι μεγάλη ομάδα η ΑΕΚ με ρόμβο ή χωρίς".
Ποια ήταν η πρώτη του σκέψη αντικρίζοντας το τρόπαιο: "Είναι πολύ ωραίο, αισθάνομαι περήφανος. Ελπίζω αύριο ο Θεός να μου δώσει τη χαρά να το κρατήσω στα χέρια μου".
Το λόγο πήρε και ο αρχηγός της Ενωσης, Παντελής Καφές: "Για εμάς είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Θέλουμε να πάρουμε το Κύπελλο που σημαίνει πολλά για την οικογένεια τη ΑΕΚ, να γίνει ένα σκαλοπάτι για να πάει η ΑΕΚ ψηλότερα. Είμαστε ήρεμοι, έχουμε προπονηθεί καλά όλο αυτό το διάστημα και είμαστε έτοιμοι.
Ο Παντελής Καφές ρωτήθηκε και για τον Νίκο Λυμπερόπουλο ο οποίος έχει την ευκαιρία να πάρει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του: "Ο Νίκος είναι ένας πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής με πολλές διακρίσεις. Σίγουρα μένουν οι τίτλοι, για εμάς αύριο υπάρχει η ΑΕΚ, για την ΑΕΚ θέλουμε να πάρουμε το Κύπελλο, να το δούμε σαν... ένα φάρμακο για όσα περάσαμε φέτος και να οδηγήσουμε την ομάδα σε καλύτερα μονοπάτια".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου