ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Επιστρέφει σε 20 μέρες ο Ιντζάγκι!


Αν και είχε θεωρηθεί σίγουρο ότι χάνει τη σεζόν, ο Πίπο Ιντζάγκι επιστρέφει σε 20 μέρες και μπορεί να δώσει λύσεις στην προσπάθεια της Μίλαν για την κατάκτηση του Scudetto! «Θα είμαι έτοιμος σε 20 μέρες», τόνισε στη Mediaset ο 37χρονος επιθετικός, ο οποίος είχε υποστεί ρήξη χιαστών στο 3-1 επί της Παλέρμο στον πρώτο γύρο. «Θα επιστρέψω για να βοηθήσω την Μίλαν να κερδίσει. Νιώθω πολύ καλά. Το γονατό μου δεν μου δημιουργεί πλέον προβλήματα. Νομίζω ότι θα είμαι διαθέσιμος σε περίπου τρεις εβδομάδες, μόνο όμως αν είμαι 100% έτοιμος. Ο τραυματισμός μου ήταν σοβαρός και δεν γίνεται να παίξεις με αυτά τα πράγματα. Στο παρελθόν επέστρεφα πολύ γρήγορα μετά από τραυματισμούς» πρόσθεσε ο Ιντζάγκι, ο οποίος τόνισε για την επόμενη μέρα στην καριέρα του: «Το μέλλον μου; Αν γίνω καλά γρήγορα, θα ήθελα να παίξω ακόμα μία σεζόν και μετά να κλείσω την καριέρα μου στη Μίλαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου